Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to –read“)

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“) 
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.

KAS YRA KAUNO LOPŠELIS-DARŽELIS „ŽILVITIS“?
Kauno lopšelis-darželis „Žilvitis“ tai vieta, kur ugdomi vaikai nuo 1,5 iki 7 metų.

KAS YRA KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „ŽILVITIS“ DIREKTORĖ?
Kauno lopšeliui-darželiui „Žilvitis“ vadovauja direktorė Jolanta Varanavičienė

KOKS MŪSŲ ADRESAS?
Hipodromo g. 70, Kaunas

KADA MES DIRBAME?
Kauno lopšelis-darželis „Žilvitis dirba nuo 7 iki 19 val.

SKAMBINTI GALITE:
tel. +370 642 96 295

ATSIŲSTI ELEKTRONINĮ LAIŠKĄ GALITE:
zilvitis.kaunas@gmail.com

 

Informacija atnaujinta 2024-10-10

Skip to content